מהי נהיגה בשכרות ?
נהיגה בשכרות היא מאחת והעבירות החמורות ביותר בחוקי התעבורה ובמדינת ישראל.

נתפסת בשכרות נתפסת נוהג בשכרות ?
במטרה לבטל אישום של נהיגה בשכרות בראש וראשונה עליך להיוועץ בעורך דין תעבורה
בקבלת חומר הראיות יש לבחון האם נשמר קשר עין רציף? האם הוסברה משמעות הסירוב ? הוחלפה פיה בכול נשיפה ?כל אלו אינם סיסמאות אלא בדיקות אם עשו עבודתם כמו שצריך השוטרים.

נהיגה בשכרות ביטול אישום השוטר לא ביצע בדיקת כיול?
בכתב אישום של נהיגה בשכרות בכמות של 845 מק"ג לליטר אויר נשוף,   (פ"ל 4236-03-15 נצרת) המכשיר לא היה מכיול (מאופס).

נהיגה בשכרות אם נעשה שלא עי אדם מיומן ?הבדיקה לא נעשתה עי אדם מיומן ?
רקאדםמיומןמותרלבצעאתהבדיקה, הציודהמשמשחייבלהיותנקוב בתאריך כיול ובדיקה תקופתית.הנבדק חייב בתקופתהמתנהמסוימת,חייבלהיותקשר עיןלפניביצועהבדיקה, בדיקותמרובותישלנקוט. כמוכן, ישלבדוקתחילהאתהאווירהסביבתי.


סירובלבדיקה האם עדיין מהווה נהיגה בשכרות ?
ככל ואםסירבתםלבצעבדיקתנשיפה, אואםטענתםבטעותכיסירבתםאתהבדיקה, אתםעומדיםבפניהשעייתרישיוןנהיגהל24 חודשי פסילה. שימו לב, לבית משפט אין שיקול דעת ואין נמוך מכך אלא ע"י עורך דין תעבורה מיומן. אלא אם כן ניתן לבחון מחומר הראיות כי משמעות הסירוב לבדיקת נשיפה לא הוסברה כמו שמחייב החוק, ואז ניתן לבטל אישום של נהיגה בשכרות (מכוח סירוב גם היא - נקראת נהיגה בשכרות).

לסיכום ישנם כל מיני מחלות קשות או קלות בהם יש לראות כי סירוב לבדיקה אינו מהווה הודאה באשמה וכל הודאה בעובדה כי הבדיקה אינה נכונה או הודאה כי נהגת בשכרות.

אני כותב את המאמר גם בעברית וגם באנגלית במטרה שאלו שקוראים עברית יוכלו לקרוא ולאלו שאינם קוראים בעברית כלומר באנגלית יוכלו להתרשם מהמאמר ולכן יש כאן שני שפות שונות אני אישית מסביר על הדין בישראל ולכן חשוב שכל מדינה לה יש דין שונה חשוב שתדעו כי למשל בארצות הברית מדינת קליפורניה הדי שונה במעט.
more details visit Hebrew 

মন্তব্যসমূহ

এই ব্লগটি থেকে জনপ্রিয় পোস্টগুলি

Detox near me